Česta pitanja

  1. Sta je EasyPass?

EasyPass je digitalna platforma na kojoj možeš pronaći profesore svih predmeta i zakazati privatani čas.

  1. Koje predmete možete pronađi na EasyPass.rs?
  1. Kako zakazati čas?

Odaberite predmet iz kojeg vam je potreban privatni čas, a  zatim iz liste profesora izaberite koga želite da kontaktirate. Odaberite u tabeli slobodnih termina onaj koji vam odgovara. Nakon što profesor potvrdi termin dobićete mejl sa Zoom linkom preko koga se priključujete na čas. Takođe, potvrđene termine možete videti i na Vašem EasyPass profilu nakon što se ulogujete, u kartici ‘Početna’.

  1. Šta da radim ukoliko imam problem?

Ukoliko imate bilo koji problem na platformi, molimo vas da nam pišete na [email protected] ili [email protected].

  1. Zašto moram da se registrujem da bi zakazao čas?

Potrebno je samo da ostavite ime, prezime i mejl adresu. Vaši podaci su bezbedni, koristimo ih isključivo zbog statistike posećenosti sajta..

  1. Kako se održavaju časovi?

Časovi se održavaju online preko platforme Zoom. Kada zakažete čas, poslaćemo vam link ka zakazanom sastanku.

  1. Kako plaćam čas?

U dogovoru sa profesorom naplata se vrši u toku ili posle časa, po ceni istaknutoj na profilu profesora.

  1. Kako da znam koji su termini održavanja privatnih časova?

Profesori sami biraju kada i koliko će raditi. Na profilu profesora, u kalendaru možete videti dostupne termine.

  1.  Da li mogu da otkažem čas?

Čas možete otkazati najmanje 24h pre zakazanog termina u suprotnom će čas biti naplaćen. Time cenimo vreme profesora i omogućavamo im da se na vreme pripreme za svaki zakazani čas.

Za profesore

  1. Kako se registrovati kao profesor?

Klikom na dugme Registracija profesora, otvara Vam se formular koji treba da popunite kako bi kreirali profil. Obratite pažnju da popunite sva obavezna polja. Potrebno je da potvrdite svoj mail. Nakon toga profil je automatski aktivan i dostupan za zakazivanje. 

Ubrzo nakon toga možete očekivati poziv za kraći intervju.

2. Koliko plaćam za korišćenje platforme?

Registracija je besplatna, a kako biste mogli da prihvatite i održate zakazani čas potrebno je da izaberete i uplatite jedan od paketa pretplate:

3. Koji su načini plačanja članarine?

4. Kako ću znati da mi je zakazan čas?

Stići će Vam mail kao i obaveštenje na profilu da imate upit za čas u određenom terminu. Imate opciju da Prihvatite, Odbijete ili Odložite termin.

5.  Kako da popunim svoj kalendar?

Potrebno je da na vašem profilu u delu Kalendar obeležite kojim terminima ste dostupni da održite privatni čas. To ćete uraditi jednostavnim klikom na odabrano polje koje će postati zeleno i označiti da ste tada dostupni. Nakon toga je potrebno da sačuvate termine klikom na dugme “Sačuvaj izmene”.

6. Kako da povežem Zoom nalog sa kalendarom?

7. Ne mogu da se ulogujem šta da radim?

Potrebno je da klikneš na “Zaboravljena lozinka”. Stići će Vam na mail instrukcije kako da kreirate novu lozinku.

8. Kako da izmenim podatke na profilu?

Nakon što se ulogujete na vaš profil, u delu Profil možete menjati šta želite.

9. Da li postoji minimalna ili maksimalna cena časa?

Ne. Sami određujete cenu i trajanje časova koje držite.

10. Kako se vrši naplata održanih časova?

Naplatu održanih časova obavljate u dogovoru sa učenikom ili roditeljem bez našeg posredovanja.

Tu smo za sva vaša pitanja, slobodno nam pišite na [email protected] Vaše mišljenje nam je važno! 😊

EasyPass je platforma za brzo i lako zakazivanje privatnih časova. Gde god, kad god.

Pronađi profesora Postanite profesor O nama Kontakt
Blog Najčešća pitanja O nama Uslovi korišćenja Politika privatnosti

Za bilo koja pitanja kontaktirajte nas na:

[email protected]
kolačići

Ovaj web sajt koristi kolačiće za poboljšanje korisničkog iskustva. Korišćenjem naše web stranice pristajete na sve kolačiće u skladu sa našom Politikom privatnosti